Ik kan geen waardes downloaden in de app met het bluetooth apparaat

Ons antwoord:

Indien u geen waarden kan doorsturen naar uw Glucolog Lite App d.m.v. uw BT-plus bluetooth apparaatje verzoeken wij u de volgende stappen te ondernemen:

1. Sluit de Glucolog Lite App op uw iPhone (volledig dus ook uit de achtergrond)

2. Haal de BT-Plus uit de Glucofix Tech glucosemeter

3. Ontkoppel de BT-Plus met uw iPhone door de knop op het apparaatje ingedrukt te houden totdat de groene knop 2x heeft geknipperd.

   (belangrijk is dat u nu minimaal 1 minuut wacht voordat u het apparaatje weer gaat gebruiken)

4. Verwijder het BT-apparaat uit de Bluetooth settings van uw iPhone

5. Herstart de Glucolog Lite App

6. Sluit uw BT-apparaatje aan uw Glucofix Tech en druk kort op de knop. Vervolgens zal het groene lampje 1x knipperen

7. Ga naar ontvangst in de App en start de download.


  Terug naar Klantenservice

Kunnen wij u helpen?

Naar de klantenservice